Η Aston Martin θέλει να κρατήσει τον Φέτελ και μετά το 2022

Τετάρτη, Μάρτιος 9, 2022 - 10:00πμ
Η ομάδα του Σίλβερστοουν ενδιαφέρεται να "δέσει" τον τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή

Ο Μάικ Κρακ, συμπατριώτης του Σεμπάστιαν Φέτελ και αντικαταστάτης στην αγωνιστική ηγεσία της ομάδας του Ότμαρ Ζάφναουερ, έχει μακρά ιστορία γνωριμίας και συνεργασίας με τον Γερμανό πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή - από τις μέρες του κιόλας στη BMW, με την οποία ο Φέτελ έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 το 2007.
Ο Γερμανός οδηγός έχει συμβόλαιο με την Aston Martin F1 μέχρι το τέλος του 2022, αλλά ο Κρακ ενδιαφέρει να το επεκτείνει και το δήλωσε δημόσια, στον γερμανικό Τύπο: "Ελπίζω ότι η παρουσία μου θα είναι αρκετή για να τον πείσει να παραμένει", είπε ο Κρακ για τον Φέτελ.

Και συνέχισε: "Είναι ξεκάθαρο ότι ένας τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής δεν θέλει να αγωνίζεται για την 8η, τη 12η ή τη 15η θέση. Πρέπει να του δώσουμε ένα καλό αυτοκίνητο και να του δείξουμε ότι διαθέτουμε καλή εργασιακή δομή. Ο Σεμπάστιαν είναι ένας έξυπνος άνθρωπος Δεν βλέπει μόνο τη σημερινή απόδοση, αλλά τη δυναμική. Είναι σημαντικό για τους κορυφαίους οδηγούς να νιώθουν την υποστήριξη της ομάδας. Και εξίσου σημαντικό είναι να του εξηγούμε με ειλικρίνεια και διαφάνεια που βρισκόμαστε και τι περιμένουμε. Δεν χρειάζεται να τους τηλεφωνείς κάθε μέρα, αρκεί να νιώθουν την εμπιστοσύνη. Αν του δώσουμε το σωστό σύνολο, είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να τον κρατήσουμε για περισσότερο καιρό. Όμως, δεν του έχω μιλήσει ακόμα για αυτό".

Ο Κρακ διέψευσε τις φήμες ότι ήταν ο Φέτελ εκείνος που τον έπεισε να επιστρέψει φέτος στη F1, για να ηγηθεί της ομάδας του Γερμανού. "Δεν ισχύει καθόλου αυτό, μίλησα στον Σεμπ αφότου είχα υπογράψει. Επιπλέον, οι διαπραγματεύσεις για τέτοιου είδους θέσεις έχουν περιορισμούς απόλυτης εμπιστευτικότητας. Οπότε, δεν είχαμε καμία συζήτηση με τον Φέτελ".

Τέλος, ο νέος διοικητής της Aston Martin F1 άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να αποφασίσει ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Λόρενς Στρολ, να τη μετατρέψει και σε κατασκευαστή των κινητήρων της. "Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τον τωρινό μας συνεργάτη (Mercedes-Benz), αλλά με τους νέους κανονισμούς του 2026 είναι προφανές ότι μια εταιρεία σαν την Aston Martin θα ερευνήσει αν έχει νόημα να εξελίσσει τους κινητήρες της εντός των τειχών της".

Υποστήριξη: SilkTech