Το brand name της Ολυμπιακής Γης απογειώνει τη Δυτική Ελλάδα που ανεβαίνει θέσεις στον τουριστικό χάρτη

Σάββατο, Φεβρουάριος 4, 2023 - 6:00μμ
Τι λέει ο Νίκος Κοροβέσης, Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού Περιφέρειας

Της Κωνσταντίνας Τσίχλα

Ψηλά βρίσκεται πλέον η Δυτική Ελλάδα στον τουριστικό χάρτη με τις περιοχές της να αποτελούν όλο και πιο συχνά πόλο έλξης και προορισμό για πολλούς ταξιδιώτες.
Η «Ολυμπιακή Γη» τα τελευταία τέσσερα χρόνια γίνεται όλο και πιο γνωστή και αυτό φαίνεται ήδη, με το 2023 να αναμένεται ως η χρονιά που θα απογειωθεί ο τουρισμός στην περιοχή. Μάλιστα φαίνεται ότι αυτή η άνοδος είναι αποτέλεσμα διάφορων ενεργειών και επαφών ενώ η αλλαγή του brand name έπαιξε σημαντικό ρόλο.

Όπως αναφέρει στο thebest.gr ο Νίκος Κοροβέσης, Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, «είναι ξεκάθαρο ότι μέσα σε τέσσερα χρόνια καταφέρνοντας να αποσπάσουμε πόρους από ΕΣΠΑ  4 εκατ. ευρώ αλλά και μέσα από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ 5 εκατ. ευρώ που προχωράμε τώρα, έχουμε το μεγάλυτερο πρόγραμμα τουριστικής προβολής των τελευταίων χρόνων».

«Όπως εξηγεί ο κ. Κοροβέσης, «έγιναν στοχευμένες παρεμβάσεις στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό. Ανοίξαμε νέες αγορές, κάναμε συνεργασίες με Τελ Αβιβ, Γερμανία οι οποίες απέδωσαν. Αυτό απέδωσε καρπούς αλλά στηριχθήκαμε και στον εγχώριο τουρισμό, δώσαμε βαρύτητα στην τουριστική προβολή όχι μόνο την περίοδο του covid αλλά και μετά.

Η Δυτική Ελλάδα είναι ένας κοντινός  στην πρωτεύουσα προορισμός. Η αλλαγή του brand έπαιξε και αυτή σημαντικό ρόλο. Από το «πηγαίνω δυτικά» που ήταν κάτι πολύ αόριστο, έχουμε πλέον την «ολυμπιακή Γη». Όλο αυτό συνδυάζεται και με τον πρωτογενή τομέα. Βάζουμε στο παιχνίδι τα τουριστικά καταλύματα, τα καταστήματα εστίασης με το ολυμπιακό πρωινό για το οποίο βάση αποτελούν προϊόντα που παράγονται στη Δυτική Ελλάδα. Υπάρχουν λοιπόν σωρευμένες και στοχευμένες παρεμβάσεις που δειλά δειλά φέρνουν αποτέλεσμα. Το 2023 θα είναι η απογείωση».

Υποστήριξη: SilkTech